среда, 23. јул 2014.

Vraćanje u formu

   Evo proslo je 9 i po meseci od drugog porodjaja.Puno sam vremena provodila sa decom.Gotovo ceo dan. Zahteva bezbroj, pitanja još više. Davala sam svoj maksimum da im udovoljim u njihovoj radoznalosti i igri, tako da za sebe nisam imala previše vremena.Kad to kažem mislim da nije bilo vremena na posete fitnes centrima i bavljenje nekim fizičkim aktivnostima, jer beba je jako zahtevna.Skroz drugačija od svog starijeg brata (kada je on bio u tom uzrastu).Ko god ga je čuvao ,rekao je da desetoro takvih može da čuva, dok oni koji su čuvali nju pitaju se kako uopšte postižem bilo šta.Valjda se vremenom navikneš i naučiš da izlaziš na kraj sa dvoje dece. Mada je sad situacija drugačija dosta nego na početku.Beba hoda pridržavajući se uz nameštaj ,već neko vreme, pa ne moram da je držim u rukama,ali zato ne smem oči sa nje da skinem,jer se svuda penje.Puzi 200 na sat i bukvalno za par sekundi se popne uz stepenice (2 stepenika) do kuhinje iz dnevne sobe.Na svu sreću bata je porastao pa je pazi da ne padne,kad podje negde.Čuva je od oštrih igračaka i sitnih predmeta.Ja sam prestala da je dojim posle devet punih meseci i sada mogu da odvojim vremena za neku konkretnu aktivnost.
   Posle drugog porodjaja mi je ostalo nekih 6 kg viška.(odnosno imala sam 60 kad sam ostala trudna ,na dan porodjaja 73 kg, a posle porodja 66kg.,dok u prvoj trudnoći imala sam 58 kg kad sam ostala trudna,69kg dan pred porodjaj,i 58 kg 7 dana posle porodjaja. ).Došlo je vreme da višku koji je ostao kažem ZBOGOM. Promatrala sam puno načina na koji mogu da izgubim kilograme.Tablete i čarobne pilule nisam uzimala u obzir.Protivnik sam tog vida mršavljenja,kao i mršavljenja izgladnjivanjem do besvesti.
  Sistemom eliminacije izbor je pao na redukovanje ishrane  i uvodjenje fizičke aktivnosti.tako da svoju težinu vratim za 2 meseca.Dok sam istraživala načine mršavljanja,naišla sam na jednu aplikaciju za mobilni telefon koja može pomoći pri mršavljenju.Ako se pitate kako ,ukratko ću objasniti, jer je aplikacija za moj ukus odlična. Ime aplikacije myfitnesspal .
   Kako funkcioniše?
  -Prilično jednostavno,unesete svoju visinu, težinu i željenu težinu.Nakon toga brzinu kojom želite smršati, i koliko ste vizički aktivni ili neaktivni. Aplikacija sračuna kojiko kalorija trebate dnevno uneti .U ovoj aplikaciji vodite dnevnik svakodnevne ishrane i to tako što unosite hranu koju ste kozumirali u toku dana. Za svaku namirnicu koju unesete,sračuna broj kalorija koji ste uneli.Takodje postoji mogućnost i skeniranja barkoda nekog proizvoda telefonskom kamerom umesto unošenja njegovo naziva.
  Kao što ste unosili hranu unosite i ako ste imali neku fizičku aktivnost,upišete koju (aplikacija sama nudi bezbroj fizičkih aktivnosti i koliko kalorija se gubi kad vežbate u zavisnosti od tipa vežbe i vremena koje potrošite vežbajući) i saznate koliko ste kalorija sagoreli.To dovodi do sumiranja rezultata i da li ste uneli premalo ili previše hrane.
  Zanimljivo je i to da se možete umrežiti sa svojim prijateljima koji takodje imaju aplikaciju i tako zajedno podržite jedni druge i pozovete na vežbanje.Alikacija će vam pružiti i podršku i pohvaliti vas ako napredujete u programu.
  Ja sam ovo instalirala i od pre dva dana je koristim.Javiću rezultale ,javite i vi ,ako ste se pridružili.
  Puno pozdrava od Borike Omorike.

Нема коментара:

Постави коментар